Klachten
Ik vind het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg en ondersteuning die u ontvangt. Mocht u toch ergens niet tevreden over zijn, dan hoor ik dat graag. U kunt uw klacht met mij bespreken of direct een officiële klacht indienen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen bij het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) via:
-
E-mail:
klachten@cbkz.nl -
Per post:
CBKZ
Antwoordnummer 570
4200 WB Gorinchem
U kunt ook gebruik maken van het officiële klachtenformulier. Dit formulier kunt u hier downloaden en invullen.
Klachtenreglement
Wij hanteren het Model Klachten- en geschillenreglement NIP. Dit reglement beschrijft hoe wij omgaan met klachten en geschillen. Het reglement kunt u hier bekijken.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de klachtenprocedure? Neem gerust contact met mij op. Ik sta voor u klaar om u verder te helpen.